Χαρακτηριστικά των υπηρεσιών υποστήριξης που παρέχουμε

Όταν αναλαμβάνουμε την υποστήριξη ενός νέου πελάτη:

  • Προτείνουμε τις απαιτούμενες ώρες υποστήριξης με βάση την υποδομή της εταιρίας και τον αριθμό των χρηστών
  • Κάθε νέα σύμβαση συντήρησης ξεκινά με έλεγχο και καταγραφή των συστημάτων της εταιρίας, του χρησιμοποιούμενου λογισμικού, του δικτυακού εξοπλισμού και του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί
  • Εφόσον υπάρχουν λάθη στις εγκαταστάσεις ή σοβαρές παραλείψεις, καθώς και περιθώρια βελτίωσης, τα θέτουμε υπ’ όψη σας μαζί με το κόστος των βελτιώσεων αυτών
  • Συγγράφουμε και σας παραδίδουμε πλήρη τεκμηρίωση του δικτύου σας

Οι υπηρεσίες που παρέχουμε περιλαμβάνουν μεταξύ των άλλων:

  • Υποστήριξη servers
    • Windows Server
    • Windows Small Business Server
    • Exchange Server
    • SQL Server
  • Server and applications Virtualization
  • Υποστήριξη δικτυακών συσκευών (routers, switches, firewalls) και πρόσβασης στο Internet
  • Εγκαταστάσεις λογισμικού
  • Αναβαθμίσεις υπολογιστών και εγκαταστάσεις περιφερειακών συσκευών
  • Διαχείριση εκτυπωτών / scanners κλπ
  • Antivirus checks / configurations
  • Υποστήριξη και εκπαίδευση χρηστών
  • Διαδικασίες αυτόματης ενημέρωσης λογισμικού και security patches