Χαρακτηριστικά των υπηρεσιών υποστήριξης που παρέχουμε
Όταν αναλαμβάνουμε την υποστήριξη ενός νέου πελάτη:
- Προτείνουμε τις απαιτούμενες ώρες υποστήριξης με βάση την υποδομή της εταιρίας και τον αριθμό των χρηστών
- Κάθε νέα σύμβαση συντήρησης ξεκινά με έλεγχο και καταγραφή των συστημάτων της εταιρίας, του χρησιμοποιούμενου λογισμικού, του δικτυακού εξοπλισμού και του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί
- Εφόσον υπάρχουν λάθη στις εγκαταστάσεις ή σοβαρές παραλείψεις, καθώς και περιθώρια βελτίωσης, τα θέτουμε υπ’ όψη σας μαζί με το κόστος των βελτιώσεων αυτών
- Συγγράφουμε και σας παραδίδουμε πλήρη τεκμηρίωση του δικτύου σας
Οι υπηρεσίες που παρέχουμε περιλαμβάνουν μεταξύ των άλλων:
- Υποστήριξη servers
- Windows Server
- Windows Small Business Server
- Exchange Server
- SQL Server
- Server and applications Virtualization
- Υποστήριξη δικτυακών συσκευών (routers, switches, firewalls) και πρόσβασης στο Internet
- Εγκαταστάσεις λογισμικού
- Αναβαθμίσεις υπολογιστών και εγκαταστάσεις περιφερειακών συσκευών
- Διαχείριση εκτυπωτών / scanners κλπ
- Antivirus checks / configurations
- Υποστήριξη και εκπαίδευση χρηστών
- Διαδικασίες αυτόματης ενημέρωσης λογισμικού και security patches